Yritysten koulutustarpeiden tunnistaminen
Koulutuksen tavoitteena on kehittää yrityspalveluhenkilöstön taitoa ymmärtää yritysten arvomaailmaa ja liiketoimintaa ja taitoa lähestyä yritystä aktiivisesti, mutta samalla tyylikkäästi. Tavoite on antaa valmiuksia keskustella yrityksen kanssa henkilöstön koulutusasioista, löytää ja koota yrityksen bisneksen teon kannalta tärkeät tulevaisuuden osaamistarpeet.
Teemat:
- Liiketoiminnan perusteet
- Johdanto yrityksen taloushallintoon
- Palveluhenkilöstön oma ammattitaito: Osaamisen hallinta, arviointi ja kehittäminen
- Palvelutaito: Laatua asiakaspalveluun
Koulutus toteutetaan tilauskoulutuksena. Mahdollisuus tehdä muutoksia ja täsmennyksiä koulutuksen sisältöön.
Kohderyhmä
Henkilöt, jotka palvelevat erityisesti tuotannollisia yrityksiä henkilöstön kehittämisasioissa ja suunnittelevat yrityksille koulutus- ja kehittämistoimia.
Toteutus
Koulutus koostuu viidestä lähiopetuspäivästä (á 4 h) sekä lähipäivien teemoihin liittyvistä orientoivista tehtävistä.
Hinta
Sopimuksen mukaan.
Lisätietoja