Kokkolan yliopistokeskus Chydenius

Johtaja, strategia, viestintä 18.5.2016

tekijä: Olli Rosenqvist Viimeisin muutos keskiviikko 10. elokuuta 2016, 12.05

Kesto oma logo

 

 logot

 

Strateginen johtaminen on suurelta osin viestinnän hallintaa ja hyödyntämistä. Strategiat kehittyvät vain vuorovaikutuksessa organisaation johdon, henkilöstön ja yhä enemmän myös sidosryhmien - etenkin asiakkaiden - kanssa. Lisäksi strategioiden saaminen osaksi käytännön toimintaa vaatii niistä keskustelemista ja niiden jatkuvaa tarkentamista työyhteisöissä.

KeStO-hankkeen järjestämä kehittämistilaisuuksien sarja jatkui ke 18.5.2016 pidetyllä tilaisuudella aiheesta Johtaja, strategia, viestintä. Seuraava tilaisuus järjestetään marraskuussa 2016 prosessijohtamisen teemasta. Kehittämistilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

Ohjelma koostui seuraavista puheenvuoroista:

  • Ihmisten osallistaminen onnistuneen strategian edellytys Mikko Luoma, tutkimusjohtaja, Vaasan yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
  • Strategia todeksi henkilöstön ja asiakkaiden kanssa Janne Ylinen, toimitusjohtaja, Kokkolan Halpa-Halli Oy
  • Johtaja myrskyn silmässä – miten saan viestin perille? Harri Saukkomaa, konsultti, hallituksen puheenjohtaja, Tekir Oy
  • Menivätkö viestit perille - yhteenvetoa aamun puheenvuoroista Paula Erkkilä, viestintäpäällikkö, Centria-ammattikorkeakoulu

Kuvia tilaisuudesta

 1

2

3

5

6

4

Lisätietoja:

Tutkimusjohtaja Mikko Luoma, Vaasan yliopisto

 Keskipohjalaisen strategiaosaamisen vahvistaminen -hanke on Keski-Pohjanmaan liiton päärahoittama- ja Kokkolan ja Kaustisen seutukunnan sekä Keskipohjan Yrityspalvelu Oy:n (Kannuksen kaupunki) osarahoittama Euroopan aluekehitysrahaston hanke. Hankkeen rahoittamiseen osallistuvat lisäksi hankkeeseen mukaan valitut yritykset sekä Kokkolan yliopistokeskus Chydenius ja Vaasan yliopisto.

 

 

 

 

Jaa |