Kokkolan yliopistokeskus Chydenius

Menestyvä brändi pienellä budjetilla - Succesful branding on a budget

tekijä: Anu Rantamäki Viimeisin muutos maanantai 13. huhtikuuta 2015, 10.50

Uusia näkökulmia menestyvän brändin rakentamiseen kansainvälisen asiantuntijan johdolla!

Luennoitsijana professori Patrick W. Jordan, joka on alansa johtavia asiantuntijoita asiakkainaan mm. Siemens, Ferrari ja Renault (www.patrickwjordan.com)

Seminaari toteutettiin 11.10.2012 klo 15.00 - 20.00

Paikkana oli Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Ulappa-sali, Talonpojankatu 2b, Kokkola

Ohjelma

Tervetuloa
Johtaja Tanja Risikko, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius

New trends in branding / Brändäyksen uudet trendit
Patrick W. Jordan
Luennointikielenä englanti, jonka paikalla oleva tulkki kääntää suomen kielelle

Keskustelua/workshop luennon pohjalta (suomen kielellä)

Ruokailu - Kampuksen Kiusaus, salaatti, leipä sekä ruokajuoma, jälkiruokakahvit

Branding on a budget / Brändi pienellä budjetilla
Patrick W. Jordan
Luennointikielenä englanti, jonka paikalla oleva tulkki kääntää suomen kielelle

Keskustelua/workshop luennon pohjalta (suomen kielellä)

Yhteenveto ja päätös
Patrick W.Jordan
Toimitusjohtaja Mervi Järkkälä, Keski-Pohjanmaan yrittäjät

 

Tilaisuuden järjestivät yhteistyössä Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Keski-Pohjanmaan yrittäjät ja Centrian tutkimus ja kehitys Huomio myyntiin!-projekti sekä Best-Hall Oy.

 

Jaa |