Opiskelijana Chydiksellä Opiskelijat kertovat millaista on opiskelu Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksella. Teoriatieto tukee arjen pedagogiikkaa ja tuo varmuutta opettajan työhön Satu-Maarit Savinainen, varhaiskasvatuksen kandidaattiopinnot Sain itse määritellä tahdin ja tavoitteet opiskelulle Leena Hellman, tietojenkäsittelytieteen maisteriohjelma Opinnoissa parasta lähitapaamisissa toteutunut vuorovaikutteisuus Jonna Elo, sosiaalityön maisteriohjelma Unelmia toteuttamassa - lastenohjaajasta vahaiskasvatuksen opettajaksi Maija Kailajärvi, varhaiskasvatuksen kandidaattiopinnot Etäopiskelu on vaativaa, mutta hyödyt moninkertaiset haasteisiin verrattuna Elina Hytönen, kemian maisteriohjelma Valmistujaisiloa ja opiskelijatarinoita Opinnot joustavat elämän ehdoilla eikä päinvastoin Henri Hihnala, tietotekniikan maisteriohjelma Avoimen yliopiston väylän kautta sosiaalityön maisteriopiskelijaksi Marika Haapakoski, sosiaalityön maisteriohjelma Tehtävät ovat monipuolisia ja tiedon soveltaminen käytäntöön on tärkeässä roolissa Merja Hanhineva, varhaiskasvatuksen kandidaattiopinnot Insinööristä maisteriksi töiden ohessa ja omassa aikataulussa Tommi Mäkelä, tietotekniikan maisteriohjelma Mahdollisuus opiskeluun omalla kotipaikkakunnalla kannusti hakeutumaan opiskelijaksi Juuso Pylkkänen, luokanopettajan maisteriohjelma Parasta opiskelussa on ollut opittujen aiheiden soveltaminen ja peilaaminen omaan työhön Hanna Pahkala, kauppatieteiden maisteriohjelma Varhaiskasvatuksen opettajaksi monimuotokoulutuksessa Mira Haverinen, varhaiskasvatuksen opettajan kandidaattiohjelma Opinnot tuovat vastapainoa työelämään Maria Luomala, kemian maisteriohjelma Tiedonjano toi sosiaalityön maisteriopintoihin aikuisena – vapaus opiskella on arvokasta Tuija Kuorikoski, sosiaalityön maisteriohjelma